"Μακρυά από αυτή την εταιρία επίπλων - Μου ζήτησαν 80€ επιπλέον γιατί..." - Καταγγελία Αναγνώστη « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

"Μακρυά από αυτή την εταιρία επίπλων - Μου ζήτησαν 80€ επιπλέον γιατί..." - Καταγγελία Αναγνώστη

Κατηγορία Ελλάδα στις   12:30 μ.μ.  |  Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017



Αγαπητό tromaktiko,
μακρυά από τα έπιπλα... Χανιωτάκη

Απαράδεκτοι και αντιεπαγγελματίες!

Παραγγέλνω καναπέ και ρωτάω τιμή μαζί με μεταφορικά για Θάσο. Μου λένε την τιμή και πριν τους κάνω κατάθεση τους ξαναρωτώ άλλες δύο φορές για τιμή. Συμφωνούμε, καταθέτω τα χρήματα και περιμένω. 3 εβδομάδες μετά μου λένε πως έκαναν λάθος και πως είναι έξτρα 80 ευρώ για Θάσο και πως μπορούν να το πάνε μόνο μέχρι Καβάλα! Δεν είναι δικό μου λάθος, τους λέω, αλλά δικό σας.

Έχετε δίκιο απαντούν... τι να το κάνω το δίκιο; τον καναπέ θέλω!

Προτείνω να μοιραστούμε την διαφορά (αν και δεν είμαι υποχρεωμένος, σαν μια ένδειξη καλής θέλησης), ζητούν συγνώμη και αρνούνται!!!

Λυπάμαι αλλά πάνω στην συγνώμη σας δεν μπορώ να καθήσω! Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να αναφέρω την τραγική αντιμετώπιση που είχα για να προστατέψω μελλοντικούς πιθανούς πελάτες.


Αναγνώστης
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html