"Πονηριές σε κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών - Τσέπωσαν τα λεφτά και με ανάγκασαν να κάνω αλλαγή στην παραγγελία μετά" - Καταγγελία Αναγνώστη « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

"Πονηριές σε κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών - Τσέπωσαν τα λεφτά και με ανάγκασαν να κάνω αλλαγή στην παραγγελία μετά" - Καταγγελία Αναγνώστη

Κατηγορία Ελλάδα στις   11:40 μ.μ.  |  Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018



Αγαπητό tromaktiko,
θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με τον "επαγγελματισμό" του... plaisio.

Πρόσφατα έκανα τηλεφωνικά μια παραγγελία για έναν υπολογιστή, τον οποία έχτισα κομμάτι, κομμάτι, με την βοήθεια των τεχνικών.


Για όσους γνωρίζουν, δεν ήθελα τα κομμάτια ξεχωριστά αλλά σε ενιαίο build, το οποίο θα αναλάμβαναν οι τεχνικοί του plaisio. Αφού καταλήξαμε με τους τεχνικούς στο build που με ενδιέφερε, τους τόνισα πως λόγο περιορισμένου budget αν υπάρξει αλλαγή σε κάποιο εξάρτημα και η τιμή ανέβει εξαιτίας αυτής της αλλαγής, θα ακυρώσω την παραγγελία.

Μίλησα συνολικά με τρεις διαφορετικούς τεχνικούς, και όλοι έβρισκαν το build σωστό, χωρίς ασυμβατότητα.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νεκρός 30χρονος από ηλεκτροπληξία! 
Για εμένα ήταν σημαντικό να υπάρχει συμβατότητα σε όλα τα εξαρτήματα γιατί τον υπολογιστή θα τον έχτιζαν εκείνοι, οπότε πριν κλείσει το deal έπρεπε να ήμουν 100% σίγουρος.

Φτάνει η μέρα της παραγγελίας και πριν κλείσουμε το deal μου τηλεφωνεί ένας υπεύθυνος και με το έτσι θέλω μου λέει "σας έκανα κάποιες αλλαγές στο build ώστε με λίγο επιπλέον κόστος να έχετε επιπλέον επιδόσεις. Επίσης υπάρχει θέμα με τα καλώδια γιαυτό σας άλλαξα και το κουτί". Οι αλλαγές στα εξαρτήματα δεν μου άρεσαν και το κουτί που μου πρότεινε δεν είχε τα χαρακτηριστικά που ήθελα οπότε του είπα πως θέλω όσα συμφώνησα με τους τεχνικούς. Μου είπε εντάξει και προχώρησα στην πληρωμή, ένα ποσό λίγο πάνω από τα 1500 ευρώ.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ..ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ..ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ 
Αφού έγινε η πληρωμή, λίγη ώρα μετά με παίρνει τηλέφωνο ο υπεύθυνος και μου λέει πως υπάρχει ασυμβατότητα στο κουτί και πως πρέπει να βρω κάτι άλλο. Έπρεπε να δώσω επιπλέον 50 ευρώ για να βρω κουτί με τα χαρακτηριστικά που ήθελα.

Μου είπε μάλιστα πως έπρεπε να είχα πάει ο ίδιος από εκεί για να δω τα εξαρτήματα, λες και θα ψώνιζα ρούχα και με ενδιέφερε το μέγεθος. Οι τεχνικοί είδαν την ασυμβατότητα αφού τα τσέπωσαν? Επί δέκα μέρες γιατί μου έλεγαν πως όλα είναι εντάξει?

Ενώ είχα τονίσει στους τεχνικούς πως αν υπάρξει αλλαγή στην τιμή δεν θα προχωρήσω στην αγορά με διαβεβαίωναν πως δεν υπάρχει θέμα και αν υπάρξει θα μου το πούνε.

Ενώ ο υπεύθυνος γνώριζε πως τα εξαρτήματα τα θέλω ως ενιαίο build, άρα έπρεπε να υπάρχει συμβατότητα στο 100% πριν κλείσει το deal, πήρε πρωτοβουλία και έκλεισε το deal επειδή γνώριζε πως αν μου έλεγε από πριν για την ασυμβατότητα στο κουτί θα ακύρωνα την παραγγελία.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί "καίγονται" να αλλάξουμε ταυτότητες;

Όταν του ζήτησα να πάρω τα λεφτά μου πίσω ή να μιλήσω επί τόπου με κάποιον διευθυντή για να αναφέρω την τακτική που ακολούθησε, αρνήθηκε να το κάνει λέγοντας μου πως αυτός είναι ο υπεύθυνος.

Επίσης προσπάθησε να με πείσει πως μου είχε πει από το πρώτο τηλεφώνημα πως υπάρχει ασυμβατότητα στο κουτί. Αυτό που μου είπε είναι πως "υπάρχει θέμα με τα καλώδια". Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ασυμβατότητα με το μπάχαλο στα καλώδια. Στην μια περίπτωση το build βγαίνει στην άλλη δεν βγαίνει. Το έπαιξε πονηρά για να κλείσει το deal, να πάρει τα λεφτά και να με αναγκάσει να πάρω κάτι που δεν ήθελα.

Ακόμα και να μου το είχε πει όμως για την ασυμβατότητα, όπως ισχυρίζεται, με ποια λογική κλείδωσε την παραγγελία, από την στιγμή που όπως λέει ήξερε ο ίδιος πως το build δεν έβγαινε?

Γιατί δεν μου έδωσε τον διευθυντή του να μιλήσω?

Τους έστειλα και email και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο και με έχουν γραμμένο εδώ και δύο μήνες.

Δεν είναι τα 50 επιπλέον ευρώ αλλά η τακτική που ακολούθησε ο συγκεκριμένος υπεύθυνος για να με αναγκάσει να προχωρήσω στην αγορά ενώ δεν θα το έκανα διαφορετικά.

Είναι το γεγονός πως δεν με άφησε να μιλήσω με τον διευθυντή ή με κάποιον ανώτερο του και ενώ ανέφερα το περιστατικό και με email δεν έχουν απαντήσει.

Μπορώ να αναφέρω κάπου το περιστατικό για να βρω το δίκιο μου;


tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html