Τώρα ΞΕΣΠΑΣMA-ΣΟΚ της Νωαίνα ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ τη κριτική επιτροπή: «Παραλίγο να μου ζητήσουν να δείξω το μ@@@ μου» « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Τώρα ΞΕΣΠΑΣMA-ΣΟΚ της Νωαίνα ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ τη κριτική επιτροπή: «Παραλίγο να μου ζητήσουν να δείξω το μ@@@ μου»

Κατηγορία Media στις   4:00 π.μ.  |  Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Αποκαλεί την Αραβανή «Βαγγελίτσα» και την ρωτάει: «Το μουστάκι μου δεν φαγώθηκες να δεις;» 




 Ξέσπασε η Νωαίνα μετά τις επιθέσεις που δέχεται με την κίνηση της να κατεβάσει το παντελόνι της στο live του X Factor και να μας δείξει τον πισινό της. 
Κριτές και κόσμος δεν μίλησαν για τα καλύτερα λόγια για την Νωαίνα μετά από αυτή την πράξη. Η ίδια απαντά σκληρά μέσα από το προσωπικό της προφίλ στο Facebook.
Η Απόλυτη δίκαίωση του Βασίλη Παπακωνσταντίνου, που χαρακτήρισε τους μουσικούς διαγωνισμούς όπως το x factor «κρεοπωλεία ψυχών» και «ορνιθοτροφεία». ( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ) 

Δείτε την απάντηση και την φωτογραφία που συνοδεύει το σχόλιο της: 
“όταν τρολλάρεις την κριτική που σε θέλει πιο ‘φάτε μάτια ψάρια’, που σε κάθε επεισόδιο σε απαιτεί πιο ‘παιχνιδιάρα γυναίκα’ -τύπου- ‘βγάλε κι άλλη κοιλιά έξω, τί ωραία που είσαι πιο χοτ ντυμένη απόψε, θέλουμε να δούμε κι άλλο από τη σέξυ Νωαίνα, παίξε λίγο on stage με το μ**** σου’, και όταν τους απαντάς με κώλο σοκάρετε το ηθικό, σοβαροφανές πανελλήνιο.
Κάθε Λάιβ και Σεξότερη δεν είπαμε Βαγγελίτσα; Το μουστάκι μου δεν φαγώθηκες να δεις;
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html