Ευθύμης Γαρουφαλής: Ο 24χρονος από την Δυτική Ελλάδα που έφερε στην Ελλάδα τα γυάλινα… παπιγιόν « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Ευθύμης Γαρουφαλής: Ο 24χρονος από την Δυτική Ελλάδα που έφερε στην Ελλάδα τα γυάλινα… παπιγιόν

Κατηγορία Δυτική Ελλάδα στις   9:00 π.μ.  |  Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

luaeekbxiz

Μία νέα τάση στην ελληνική μόδα φέρνει ένας 24χρονος Πατρινός ο οποίος είναι ο πρώτος και ο μοναδικός που δημιουργεί στην Ελλάδα … γυάλινα παπιογιόν. Πρόκειται για τον Ευθύμη Γαρουφαλή του οποίου η οικογένεια διατηρεί την εταιρία «Γαρουφαλής Υαλοπίνακες» που ιδρύθηκε το 1971.

Ο Ευθυμης που ανήκει στην 3η γενιά της εργάζεται στην εταιρία ενώ πριν λίγο καιρό αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών.
Τα παπιγόν VETRO όμως είναι το δικό του, ξεχωριστό δημιούργημα για το οποίο είναι περήφανος. και πώς να μην είναι αφού κατάφερε στα 24 του χρόνια να δημιούργησει από το μηδέν ένα brand που κερδίζει τις εντυπώσεις.

Ο Ευθύμης Γαρουφαλής μίλησε για τη δική τπυ ξεχωριστή ιστορία στο thebest.gr.

Ποια είναι η σχέση σας με το γυαλί;

Η σχέση μου με το γυαλί είναι πολύ στενή καθώς προέρχομαι από μια οικογένεια που δραστηριοποιείται στο αντικείμενο από το 1971.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ! ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΒΟΥΛΙΑΞΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΚΑΙ ΡΥΠΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ…
Ήταν στα σχέδια σας να ασχοληθείτε με αυτό;

Ομολογώ πως δεν μου είχε περάσει καν από το μυαλό. Απλά μου προέκυψε η ιδέα, ενόψει της έκθεσης WESTIA 2017 στην οποία θα λάμβανε μέρος ο Σύνδεσμος Εμπόρων & Βιοτεχνών Υαλοπινάκων Αχαΐας του οποίου πρόεδρος είναι ο θείος μου.

Ως υπεύθυνος του στησίματος του περίπτερου, σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να φοράμε κάτι γυάλινο για να τραβάμε τα βλέμματα. Έπειτα σκέφτηκα, παπιγιόν από Γυαλί γιατί να μην υπάρχει. Ε, και κάπως έτσι άρχισε να γεννιέται η εικόνα στο μυαλό μου.

Η σχέση σας με τη μόδα;

Μέχρι τον περασμένο Φεβρουάριο ήταν μια φυσιολογική σχέση. Μου άρεσε απλά το ωραίο ντύσιμο. Δεν είχα κάποια εμπορική σχέση με το χώρο της ένδυσης.

Πώς προέκυψε η ιδέα για τα γυάλινα παπιγιόν;
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με 2 ευρώ κέρδισε 16.000 ευρώ στο ΚΙΝΟ(φωτο)
Όπως σου είπα και παραπάνω, προέκυψε πολύ απροσδόκητα και ήταν αρκετά ασαφής στην αρχή! Μετά από λίγες ημέρες έγιναν κάποια πρώτα σχέδια σε μια χαρτοπετσέτα από έναν πολύ καλό φίλο μου που ζωγραφίζει πολύ καλά! Σιγά – σιγά άρχισα να δημιουργώ εταιρική ταυτότητα λογότυπα συσκευασία κτλ. VETRO: γυαλί στα ιταλικά!

Όλη αυτή η προσπάθεια κατοχυρώθηκε και επίσημα στα μέσα Απρίλιου, από τη Γενική Γραμματεία Προστασίας των Καταναλωτών και επισήμως δηλώνουμε ότι τα VETRO ΓΥΑΛΙΝΑ ΠΑΠΙΓΙΟΝ είναι τα πρώτα παπιγιόν από Γυαλί που κατασκευάζονται στην Ελλάδα.

Ποιοι είναι οι «συνοδοιπόροι» σας σε αυτό;

Το μεγαλύτερο κομμάτι το τρέχω ο ίδιος μιας και έχω και τη γνώση να δουλεύω το υλικό. Από εκεί και πέρα , οι συνεργάτες μου στο κομμάτι του Marketing και της δημιουργίας eshop ακούγοντας τις δικές μου επιθυμίες μιας και έχω ιδιαίτερη κλίση στο Marketing και λόγω σπουδών, με βοήθησαν να έχει η εταιρεία αυτό το προφίλ ! Πρωτοπόρο σε όλα του …

Ποιο ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι στην υλοποίηση της;

Η αρχή.. Εκεί που πρέπει να κάνεις μια ιδέα . .ύλη ! Με ότι αυτό συνεπάγεται! Γενικά τη δυσκολία σε κάθε τι, την «τραβάει» ο πρώτος που θα ασχοληθεί.

Ποιος ήταν ο στόχος σας;

Στόχος μου ήταν και παραμένει, ότι κανω να το κάνω καλά! Όσο κλισέ κι αν ακούγεται. Επομένως και στόχος της VETRO είναι να δίνει συνεχώς μοντέρνες λύσεις στο ανδρικό αλλά και στο γυναικείο στυλ. Κλασικό αξεσουάρ …μοντέρνο υλικό.

Ποια είναι η ανταπόκριση;

Η ανταπόκριση έχει ξεπεράσει ακόμα και την αρχική αισιοδοξία μου. Δεν το περίμενα – θα στο πω ειλικρινά. Πίστευα σε αυτό αλλά ότι θα είχε τέτοια απήχηση απλά δεν το είχα φανταστεί. Η ηθική ανταμοιβή είναι η σημαντικότερη. Το εμπορικό κομμάτι ακολουθεί και δίνει σάρκα στις επόμενες κινήσεις όπως είναι λογικό!

Ποιοι επιλέγουν τα γυάλινα παπιγιόν;

Να σου πω… Έχω δώσει σε άντρες γυναίκες και παιδιά! Από μωράκι για βάφτιση μέχρι κύριο 65 χρονών! Σε γαμπρό αλλα και σε κοπέλα για καλό ντύσιμο! Πιστεύω ότι έχει να κάνει με το στυλ του πελάτη! Αν ψάχνει παπιγιόν μας επιλέγει γιατί είναι διαφορετικό αλλά ταυτόχρονα κομψό. Αν πάλι δεν φοράει παπιγιόν … αρχίζει να το σκέφτεται -έτσι μου λένε πολλοί …

Ποια είναι τα σχέδια σας;

Να μεγαλώσω το Brand VETRO! Να ξέρει οποίος το βλέπει για την καινοτομία αυτή και να μην είναι απλά ένα γυάλινο αξεσουάρ. Να νιώθει στο λαιμό του εκείνος που το φορά , όλη τη δυναμική, το μεράκι και την κομψότητα που έχουμε χωρέσει σε ένα τόσο δα κομμάτι γυαλιού και δέρματος. …γιατί έχει δημιουργηθεί με πολλή αγάπη!


. ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 23 Σεπτεμβρίου – Όλα δείχνουν ότι θα γίνει το μεγάλο μπαμ!thebest.gr


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html