"Απάτη - Έδωσα τα μισά λεφτά και μετά από 4 μήνες μου είπε πως δεν έχει έπιπλα να μου δώσει" - Καταγγελία Αναγνώστη « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

"Απάτη - Έδωσα τα μισά λεφτά και μετά από 4 μήνες μου είπε πως δεν έχει έπιπλα να μου δώσει" - Καταγγελία Αναγνώστη

Κατηγορία Ενδιαφέροντα στις   2:00 μ.μ.  |  Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017


Αγαπητό tromaktiko,
θα ήθελα επίσης κι εγώ να καταγγείλω...
και να δημοσιεύσω μια από τις χειρότερες άπατες που έχω ζήσει.

Πριν 4 μήνες νοικιάζω σπιτι με την κοπέλα μου να συγκατοικήσουμε, μαζεύουμε ότι έχουμε και δεν έχουμε από λεφτά και πάμε και αγοράζουμε τα πάντα.
Σαλόνι και κρεβατοκάμαρα πάμε στα έπιπλα Τσογκαρλιδης.

Ο άνθρωπος μας ζήτησε για την παραγγελία το 50% προκαταβολή στη συνέχεια μου ζητάει ακόμα ένα μικρό ποσό και εξαφανίζεται.
Περιμενω 4 μήνες να πάρω επιπλα, αδύνατο να βρω αλλά λεφτά για να ξανά αγοράσω και εμφανίζεται και μου λέει τελικά δεν έχω επΙπλα να σου δώσω αλλά ούτε τα λεφτά σου πίσω.

Ο τύπος είναι αληταράς και το χειρότερο είναι ότι είναι ανοιχτός και μπορεί να την πατήσει κι άλλος.

Αναγνώστης
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html