Νίκος Γκάλης: Παγκόσμια υπόκλιση για τον «Θεό» του ελληνικού μπάσκετ [pics, vids] « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Νίκος Γκάλης: Παγκόσμια υπόκλιση για τον «Θεό» του ελληνικού μπάσκετ [pics, vids]

Κατηγορία Αθλητικά στις   2:22 μ.μ.  |  Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Νίκος Γκάλης: Παγκόσμια υπόκλιση για τον «Θεό» του ελληνικού μπάσκετ [pics, vids] | Newsit.gr

- Ο Νίκος Γκάλης πέρασε στην αιωνιότητα - Ο "γκάνγκστερ" ανήκει κι επίσημα στο Hall of Fame του ΝΒΑ, βιώνοντας την ύψιστη στιγμή - Άπαντες υποκλίθηκαν στον "Θεό" του ελληνικού μπάσκετ - Ο συγκλονιστικός λόγος του κι η στιγμή που "λύγισε"
Ο Νίκος Γκάλης αποτελεί κι επίσημα πλέον μέλος του Hall of Fame, καταφέρνοντας να ανέβει με την αξία του στο “πάνθεον” των κορυφαίων της ιστορίας του αθλήματος. Το βράδυ της 8ης Σεπτεμβρίου (σ.σ. ξημερώματα 9ης Σεπτεμβρίου σε ώρα Ελλάδας) θα μείνει αξέχαστο στον «Θεό» του ελληνικού μπάσκετ. Ο «γκάνγκστερ» έγινε ο πρώτος Έλληνας που έγινε μέλος του Naismith Hall of Fame, του μουσείου ιστορίας που από το 1959 αποτελεί την πιο πλήρη βιβλιοθήκη του μπάσκετ, προωθώντας την ιστορία του αθλήματος.

Ο Νίκος Γκάλης ανήκει κι επίσημα στην παρέα των κορυφαίων καλαθοσφαιριστών του κόσμου. Ο άνθρωπος που οδήγησε την Εθνική Ελλάδας στην κορυφή της Ευρώπης το 1987, ο αθλητής που έκανε γνωστό το μπάσκετ στην Ελλάδα κι ώθησε χιλιάδες παιδιά να ασχοληθούν με την πορτοκαλί μπάλα μπήκε στη λίστα με τους «Θεούς» του παγκοσμίου μπάσκετ παρέα με τους Τρέισι ΜακΓκρέιντι, Μπιλ Σελφ, ​Ρεμπέκα Λόμπο, Μάφετ ΜακΓκρόου, Ρόμπερτ Χιουζ, Τζέρι Κράουζε, Τζορτζ ΜακΓκίνις, Ζακ Κλέιτον και Μάνι Τζάκσον που βρίσκονταν επίσης στην «Τάξη του 2017».

Καθολική αποθέωση

Άπαντες υποκλίθηκαν στο μεγαλείο του Νίκου Γκάλη. Το επίσημο κανάλι του NBA στο YouTube ετοίμασε ένα ξεχωριστό βίντεο, στο οποίο τεράστιες προσωπικότητες παγκοσμίου μπάσκετ πλέκουν το εγκώμιο του, μιλώντας για ικανότητες του και την επίδραση του στο μπάσκετ.]

Αναλυτικά τα λεγόμενα των πρωταγωνιστών του βίντεο

Μπιλ Ράφτερι (ο προπονητής του στο κολέγιο): “Φαινόταν ένα ήρεμο παιδί στο σχολείο αλλά όταν το παιχνίδι ξεκινούσε είχε ένα “δολοφονικό” ένστικτο. Είναι ο Μάικλ Τζόρντανή ο Λάρι Μπερντ της Ελλάδας”.

Τόνι Κούκοτς: “Ήταν ένας εξαιρετικός σκόρερ. Απλά σηκωνόταν, σούταρε και δεν υπήρχε κανένας τρόπος να τον σταματήσεις. Τον αποκαλούσαν “Θεό”. Εκείνη την εποχή, ο Γκάλης ήταν για όλους ο “Έλληνας Θεός” του μπάσκετ”.

Ντέτλεφ Σρεμπφ: “Έμενε στον αέρα απέναντι σε ψηλότερους αντιπάλους και σούταρε από πάνω τους. Ήταν μοναδικός. Ανέβασε το ελληνικό μπάσκετ στα υψηλότερα ευρωπαϊκά στρώματα. Είναι ένας εθνικός ήρωας”.

Βλάντε Ντίβατς: “Κυριαρχούσε στο παιχνίδι και ήταν ασταμάτητος. Ήταν πολύ συναρπαστικό να τον βλέπεις. Πρόκειται για έναν εκ των κορυφαίων Ευρωπαίων παικτών που έπαιξα ποτέ εναντίον”..
Από την πλευρά του, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο αποθέωσε τον Νίκο Γκάλη, εκφράζοντας τον σεβασμό του στον «Θεό» του ελληνικού μπάσκετ.
“Σεβασμός… Μακάρι μια μέρα να βρίσκομαι στην ίδια σκηνή και το όνομά μου να μπει δίπλα από το δικό σου”, ήταν τα λόγια του σούπερ-σταρ των Μιλγουόκι Μπακς μέσω ανάρτησής του στο Twitter.
Τον σεβάσμο της στον Νίκο Γκάλη εξέφρασε και η ομάδα του Γιάννη Αντετοκούνμπο, οι Μιλγουόκι Μπακς, οι οποίοι έκαναν ανάρτηση στα ελληνικά.
  

Ο συγκλονιστικός λόγος του και τα βουρκωμένα μάτια

Ο Νίκος Γκάλης έκλεψε τις εντυπώσεις, μιας κι εμφανίστηκε με ένα λευκό σακάκι, το οποίο έκανε αντίθεση με το καλοκαιρινό του μαύρισμα.



Ο λόγος του ήταν κάτι παραπάνω από συγκλονιστικός, «υποχρεώνοντας» όλη την αίθουσα να τον χειροκροτήσει. Ο Νίκος Γκάλης αναφέρθηκε στην απόφαση του να έρθει στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι δεν μετάνιωσε ποτέ γι’ αυτή του την επιλογή, ενώ αφηγήθηκε και μία άγνωστη ιστορία που βίωσε στη Θεσσαλονίκη..
Ιδού ο λόγος του «Θεού» του ελληνικού μπάσκετ
«Θα ήθελα να πω ότι αποτελεί μεγάλη μου τιμή να γίνομαι μέλος του Hall of Fame. Ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα κι εδώ δίπλα μου είναι ο Μπομπ ΜακΑντού ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες που έχω αντιμετωπίσει στην καριέρα μου. Μας συνδέουν σπουδαίες μονομαχίες με τον Μπομπ. Ευχαριστώ τους φίλους μου που με ακολούθησαν εδώ, είναι σαν αδέρφια για μένα. Παλιοί συμπαίκτες μου στο Σίτον Χολ. Τότε, στο Σίτον Χολ δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι θα έφτανα εδώ. Το όνειρό μου ήταν να παίξω στο ΝΒΑ, επιλέχθηκα από τους Σέλτικς μαζί με τον τρομερό Λάρι Μπερντ. Είχα προτάσεις από αρκετές ομάδες από την Ελλάδα. Μέχρι τότε δεν ήξερα ότι υπήρχε μπάσκετ στην Ελλάδα. Ο Άουερμπαχ ήθελε να μείνω, αλλά πήρα μια απόφαση για την οποία δεν θα μετανιώσω ποτέ στη ζωή μου. Πήγα στην Ελλάδα και το 1987 η Ελλάδα κατέκτησε το ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Όλο το έθνος βγήκε στους δρόμους, το μπάσκετ έγινε εθνικό άθλημα και η Ελλάδα είναι από τις κορυφαίες ομάδες στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Τότε σε κάθε αυλή σπιτιού, σε κάθε αυλή σχολείου τοποθετήθηκε μια μπασκέτα.
Είμαι ευγνώμων γι’ αυτό που ζω σήμερα. Το θέμα δεν είναι η κατάκτηση τίτλων αλλά και άλλο πιο σημαντικό που θα σας αποκαλύψω σήμερα. Μια μέρα περπατούσα στη γειτονιά μου στη Θεσσαλονίκη και με σταμάτησε ένας κύριος. Νόμιζα ότι ήθελε μια αναμνηστική φωτογραφία ή ένα αυτόγραφο. Με φώναξε «Νίκο, Νίκο», έτσι με φωνάζουν. Μου είπε «θέλω να σ’ ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου γιατί έσωσες τον γιο μου, του έκανες το μεγαλύτερο δώρο». Μετά μου εξήγησε ότι ο γιος του ήταν εθισμένος στα ναρκωτικά αλλά το ξεπέρασε, βρήκε το νόημα της ζωής κι έγινε αθλητής μπάσκετ. Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές μου και τους συμπαίκτες μου στο Σίτον Χολ, τον σύλλογό μου τον Άρη Θεσσαλονίκης που έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην καριέρα μου, τη γυναίκα μου και την κόρη μου Στέλλα».
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html