Κoiμnθnκα με τη κouμπάpα μου ένα μήνα πριν παντρευτώ και θέλω να .... « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Κoiμnθnκα με τη κouμπάpα μου ένα μήνα πριν παντρευτώ και θέλω να ....

Κατηγορία Ιστορίες στις   8:40 μ.μ.  |  Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017



Ένα βράδυ που ο φίλος της κολλητής μου έλειπε ταξίδι , βγήκαμε οι τρείς μας και κανονίζαμε τα του γάμου (γιατί αυτή εννοείται θα μας πάντρευε).

Επειδή όμως ήπιε λίγο παραπάνω, είπα να τη πάω εγώ στο σπίτι της.

Με λένε Βίκυ και αποφάσισα να σας γράψω το πρόβλημα μου που με τυρρανάει και λύση δεν βρίσκω.

Είμαι 40 ετών και έχω μια φίλη κολλητή από το δημοτικό. Μάλιστα αυτή μου γνώρισε και τον άντρα που θα παντρευτώ σε ένα μήνα.

Με τον Α. είμαστε μαζί 2 χρόνια, είναι κυριολεκτικά η αγάπη της ζωής μου και είναι συνάδελφος στη τελευταία δουλειά που εργάζεται η κολλητή μου.

Γίναμε όλοι μια παρέα, εγώ με τον Α. και η κολλητή μου με τον φίλο της και βγαίναμε συχνά όλοι μαζί. Ώσπου ο Α. μου έκανε πρόταση γάμου και φυσικά δέχτηκα γιατί δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτόν.

Εκτός από ένα πράγμα που ήταν πάντα μελανό μεταξύ μας. Το σεξ.

Στο σεξ πως να το πω..τζίφος. Καλά είναι αλλά δεν έχουμε ιδιαίτερη χημεία. Επίσης το μέγεθος είναι πολύ μικρό, μερικές φορές δεν καταλαβαίνω αν είναι μέσα μου ή όχι. Είναι καλός στα παιχνίδια αλλά στο τέλος το θέμα είναι η διείσδυση, πόσο να παίξεις;

Έτσι ένα βράδυ που ο φίλος της κολλητής μου έλειπε ταξίδι , βγήκαμε οι τρείς μας και κανονίζαμε τα του γάμου (γιατί αυτή εννοείται θα μας πάντρευε). Επειδή όμως ήπιε λίγο παραπάνω, είπα να τη πάω εγώ στο σπίτι της και να γυρίσω στο δικό μας που μένουμε με τον Α.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αιτωλοακαρνάνικες Ιστορίες . Η μάνα μου τσακώνεται συνέχεια με την γυναίκα μου .Ο λόγος απίστευτος
Τη πήγα σπίτι, το ένα έφερε το άλλο, φιληθήκαμε και τελικά το κάναμε. Τέλειωσα όσες φορές δεν έχω τελειώσει στα 2 χρόνια σχέσης μου. Γύρισα πίσω στο σπίτι μας ράκος, τί να του έλεγα;

Εκείνο το βράδυ έκανα πως με πήρε ο ύπνος στον καναπέ.Αυτά έγιναν πρίν 3 εβδομάδες. Από τότε έχουμε:

-Μία κουμπάρα που δεν είναι κουμπάρα πια (την απέσυρε τη κουμπαριά) ούτε κολλητή είναι γιατί με κατηγορεί ότι ήταν μεθυσμένη και την εκμεταλλεύτηκα (ενώ αυτή το ξεκίνησε) και δεν μου μιλάει.

-Δύο άντρες που αναρωτιούνται τί μεσολάβησε και τα σπάσαμε και δεν έχουν ιδέα.
-Μια μέλλουσα νύφη που θέλει να ακυρώσει το γάμο γιατί από εκείνο το βράδυ θέλει να το ξανακάνει με τη φίλη της.

Να ακυρώσω το γάμο; Πώς θα παντρευτώ αν σκέφτομαι άλλη; Και πώς θα αντικρύζω τον άντρα μου που ουσιαστικά τον κεράτωσα;

Τί θα κάνατε στη θέση μου;
ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ  Αιτωλοακαρνάνικες Ιστορίες 

Στείλτε την δικία σας ιστορία στο email.aitoloakarnania247@gmail.com η στο Facebook aitoloakarnania247
Βίκυ

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html