Κατά λάθος της έριξε καφέ στα πράγματα και με αυτό που του έκανε μετά τους ΣΟΚΑΡΕ όλους! « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Κατά λάθος της έριξε καφέ στα πράγματα και με αυτό που του έκανε μετά τους ΣΟΚΑΡΕ όλους!

Κατηγορία Ελλάδα στις   11:40 μ.μ.  |  Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

ΦΩΤΟ- ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Βρέθηκε μπουκάλι με μήνυμα σε παραλία της Πρέβεζας!

Ο Γιώργος Αντωνίου από την Πρέβεζα βρέθηκε μπροστά σε μια ευχάριστη έκπληξη σήμερα αφού ενώ ψάρευε στην παραλία της Δροσιάς, αντίκρισε κάτι που του έκανε εντύπωση.

Πλησίασε και κατάλαβε πως πρόκειται για ένα μπουκάλι.
Κοιτάζοντας το προσεκτικά, παρατήρησε ότι το μπουκάλι είχε μέσα ένα χαρτάκι που φαίνονταν ότι κάτι έγραφε.

Αποστολέας του γράμματος η Johanna...

«Αγαπητέ... που θα βρεις αυτό το μήνυμα» ξεκινά το γράμμα... «Το όνομά μου είναι Johanna και είμαι στο καράβι από Βενετία προς Πάτρα μαζί με δύο υπέροχους ανθρώπους από την Αυστρία. Θα κάνουν ταξίδι με τις μοτοσικλέτες τους. Εγώ θα μείνω σε ένα ξενοδοχείο στην Αθήνα. Θα είμαι πολύ χαρούμενη αν μου γράψεις ότι βρήκες το γράμμα αυτό...»

Η αποστολέας στο τέλος αφήνει και το e-mail της.

Σύμφωνα με τον «παραλήπτη» του μηνύματος, στην προκειμένη περίπτωση τον αγαπητό φίλο, Γιώργο, αν και δεν μπορεί με ακρίβεια να προσδιοριστεί ο χρόνος που το μπουκάλι μπορεί να βρίσκεται στην θάλασσα, με μια πρώτη εκτίμηση φαίνεται ότι «ταξιδεύει» για περισσότερο από έξι μήνες.
kontranews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html