Η Νένα Χρονοπούλου σοκάρει για πασίγνωστο πολιτικό! Τα… βρόμικα βίτσια του Αλέξη! Ήθελε να τον… « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Η Νένα Χρονοπούλου σοκάρει για πασίγνωστο πολιτικό! Τα… βρόμικα βίτσια του Αλέξη! Ήθελε να τον…

Κατηγορία Lifestyle στις   12:30 π.μ.  |  Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

nenaxronopoulou1_h_645_450

Ήθελε να τον… Οι καuτές αποκαλύψεις δεν έχουν τελειωμό για τα… βίτσια της κοσμικής Αθήνας, όπως αποτυπώνονται στο νέο βιβλίο της Νένας Χρονοπούλου. Στο στόχαστρό της βρέθηκε κι ένας πολιτικός από τους πιο προβεβλημένους, ισχυρού κόμματος, που η σχέση του με τη “Γιώτα” δεν προχώρησε. Όταν διαβάσετε τον λόγο, θα μείνετε με ανοικτό το στόμα.
Η “Γιώτα” μια μοιραία γυναίκα κι επιφανής επιχειρηματίας, όταν έχασε τον άντρα της πάνω στο σeξ, όχι με εκείνη αλλά με Ρωσίδα πόρνη, αποφάσισε να ξαναφτιάξει τη ζωή της και ο “Αλέξης” φαινόταν ιδανικός, άσχετα αν η γνωριμία τους τελείωσε πριν καλά-καλά αρχίσει! “Η γνωριμία τους έγινε σε προεκλογική εκστρατεία του τότε υποψήφιου πρωθυπουργού που συνοδευόταν από τον εν λόγω κύριο, ο οποίος στο σεξ είχε ιδιαίτερες απαιτήσεις για τις οποίες την ενημέρωσε τηλεφωνικά.
“Άκουσε, γυναικάρα μου καuτή, εγώ σαν αρσενικό φωτιά που είμαι, όποτε ακούω τη φωνή σου φτιάχνομαι και και τον π… για πάρτη σου!”, ενώ σε άλλο σημείο ανέφερε: “Σε χαίρομαι τουλάχιστον τρεις φορές την ημέρα μανάρα μου, νταρντάνα μου! Όλη μέρα σε χαίρομαι, πάω σε περιοδείες και είμαι με σένα στο μυαλό! Έτσι, με τα στήθια σου, τα μαστάρια σου τα κρεμαστά, θέλω να τα κρεμάς πάνω μου να με χαστουκίζεις με τα β… σου κι εγώ να σε χαίρομαι συνέχεια! Έχω μανία μαζί σου, η σχέση μας με έχει απογειώσει, θέλω να μάθω τα πιο κρυφά σου, τα πιο βρόμικά σου”. Τι εννοούσε; “Χ… με με φόρα, χ… με αλόγα μου, να σε χαρώ”. Η Γιώτα αυτό που έκανε με φόρα πάντως ήταν να κλείσει το τηλέφωνο στα μούτρα γεμάτη αηδία.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html