Ειρήνη Λαγούδη: Ο γιατρός πρώην σύντροφός της «έσπασε» τη σιωπή του [BINTEO] « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Ειρήνη Λαγούδη: Ο γιατρός πρώην σύντροφός της «έσπασε» τη σιωπή του [BINTEO]

Κατηγορία Αιτωλοακαρνανία στις   6:30 π.μ.  |  Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

 Ειρήνη Λαγούδη

Ο γιατρός μίλησε στο STAR για την πολύκροτη υπόθεση της 44χρονης από την Αιτωλοακαρνανία

Ο γιατρός μίλησε στο STAR για την πολύκροτη υπόθεση της 44χρονης, τονίζοντας πως «δεν έχω καμία ανάμειξη, είμαι καθαρός.

Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη για όλους.



Έχουν ειπωθεί ακρότητες και δεν ξέρω πώς θα αντιδράσω σε όλα αυτά. Δεν έχω ορίσει δικηγόρο γιατί δεν υπάρχει λόγος. Εδώ είμαι στο ιατρείο μου. Είμαι καθαρός, δεν έχω καμία εμπλοκή».



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Παραλίγο νέα τραγωδία





Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html