ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ: Δεν φαντάζεστε ΠΟΣΟ χρονών ΛΕΕΙ πως είναι η Μαριάννα Τουμασάτου! « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ: Δεν φαντάζεστε ΠΟΣΟ χρονών ΛΕΕΙ πως είναι η Μαριάννα Τουμασάτου!

Κατηγορία Lifestyle στις   4:33 μ.μ.  |  Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017



Γνωστή ηθοποιός δεν φοβάται να αποκαλύψει την ηλικία της.

 «Μου λένε να κρύβω χρόνια. Ε, και; Η μέση μου την ξέρει την ηλικία μου.»
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σοκ σε δημοτικό: Δασκάλα φέρεται να έβαλε μαθητές να χτυπήσουν συμμαθητή τους (video)
Η Μαριάννα Τουμασάτου, η όμορφη και ταλαντούχα ηθοποιός με τις πολλές και μεγάλες επιτυχίες στο ενεργητικό της -σίγουρα όλοι έχετε δει τις σειρές στις οποίες κατά καιρούς πρωταγωνιστούσε – αναφέρθηκε στην ηλικία της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Φρίκη : Σκυλιά έκοψαν τα πόδια 82χρονης γυναίκας

Η ίδια, χωρίς κανένα κόμπλεξ και ανασφάλεια δήλωσε πως δουλεύει ως ηθοποιός εδώ και 30 χρόνια και πως να θέλει, μπορεί σε λίγο καιρό να βγει σε σύνταξη.

Αυτό, λόγω ενσήμων και λόγω ανήλικου παιδιού, μια και έχουν μια κόρη, την Παναγιώτα – Χρυσηίδα που είναι πια 7 χρονών, με τον σύζυγό της, Αλέξανδρο Σταύρου.



«Μου λένε να κρύβω χρόνια. Ε, και; Η μέση μου την ξέρει την ηλικία μου. Άμα σηκωθώ και με πονάει.. Πήγα στη σχολή υποκριτικής το 1988».

Πόσο χρονών όμως είναι τελικά? Λοιπόν κρατηθείτε….

Η ίδια λέει πως είναι γεννημένη στις 6 Δεκεμβρίου του 1967, μια ανάσα πριν τα 50 της χρόνια…



Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html