ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ καταγελια για το κοινωνικό μέρισμα του 2017 « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ καταγελια για το κοινωνικό μέρισμα του 2017

Κατηγορία Οικονομία στις   8:40 π.μ.  |  Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017



«Πριν λίγο καιρό η Κυβέρνηση του Τσίπρα ανάφερε ότι θα δώσειένα κοινωνικό μέρισμα προκειμένου να ανακουφίσει τους
φτωχούς Έλληνες έτσι κι’ εγώ έκανα αίτηση



,Και από το Μάρτιο του 2017 είμαι Άστεγος και επειδή το 2016 Ήμουν φιλοξενούμενος στο πατρικό μου σπίτι που σημειωτέων σήμερα δεν υπάρχει το έχουν Κατεδαφίσει. μου αναφέρει η Αίτηση τα παρακάτω:
Αιτήσεις Κοινωνικού Μερίσματος

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πουλούσε ζαχαρωτά στον δρόμο για να μπορέσει να ζήσει. Τότε τον πλησιάζει ένας άγνωστος και κάνει κάτι μοναδικό…
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ από τις φορολογικές δηλώσεις του 2017 είστε φιλοξενούμενος.
Η αξιολόγηση της επιλεξιμότητας σας για το κοινωνικό μέρισμα του 2017 μπορεί να γίνει μόνο στα πλαίσια του νοικοκυριού που σας φιλοξενεί.
Δείτε που μένω και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.. Μια απαραίτητη διευκρίνιση όχι στα σπίτια που φαίνονται άλλα στο άδειο οικόπεδο



Αναγνώστης»
ilia-kalimera.blogspot.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html